Het echte werk gaat beginnen! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Stefan Scheenstra - WaarBenJij.nu Het echte werk gaat beginnen! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Stefan Scheenstra - WaarBenJij.nu

Het echte werk gaat beginnen!

Door: Stefan Scheenstra

Blijf op de hoogte en volg Stefan

21 September 2010 | Italië, Milaan

Er zijn alweer 5 dagen voorbij en er is veel gebeurd dus het leek me weer leuk om een nieuw verslag te schrijven. Vorige week vrijdag stopte mijn vorige verslag, niet wetend dat ik die avond een top avond zou beleven.

Nadat ik me vorige verslag had geschreven ben ik met mijn huisgenoot Shaun en Julie het meisje dat naast me woont naar een leuke bar/restaurant gegaan genaamd Van Gogh. Daar hadden we afgesproken met een paar Braziliaanse modellen. Van binnen was een beetje dezelfde moderne stijl als de Jeroen in Apeldoorn alleen dan met een eetgedeelte erbij. Een van de Braziliaanse modellen was ook een PR dus hij regelde alles voor de avond. En we gingen naar een zogenaamde aperitivo(waar je moet betalen voor de drankjes en dan gratis zoveel kan eten als je wil). Het mooie was dat wij ook niet hoefde te betalen voor de drankjes. Nadat we allemaal hadden opgeschept kwam de PR met allemaal kannen drank met hele lange rietjes erin zodat iedereen aan de tafel te gelijk uit de kan kon drinken, wel grappig! Nadat we uitgegeten waren zijn we naar een andere club gegaan genaamd Eleven. Een supergave club!! Waar we nog even helemaal zijn losgegaan:P. Uiteindelijk werd het toch niet laat omdat de avond ook al vroeg was begonnen.

De volgende dag: zaterdag. Het plan was eigenlijk om te gaan picknicken en te gaan voetballen in het park aangezien niemand hoefde te werken, dit ging jammer genoeg niet door omdat het de enige slechte dag was met slecht weer. Toen ben ik maar een stukje gaan hardlopen door de regen wat niet te doen is in Milaan omdat het gewoon veelste druk is. Uiteindelijk was het echt een dag van helemaal niks doen, vooral veel computeren en dan vooral films kijken, gelukkig heb ik op mijn computer genoeg films om 2 weken non-stop film te kijken. S’avonds ben ik vroeg me bed ingedoken aangezien ik nogal moe was, heerlijk met een film in slaap gevallen!

Zondag hadden me huisgenoten allemaal een casting maar ik niet, gelukkig had ik weer me beste vriend bij me: de computer! Haha het klinkt nu alsof ik niks anders doe, maar ik heb het heel erg naar me zin hier. Maar een filmpje kijken en me even afsluiten van de rest is ook wel lekker aangezien het appartement waar ik woon niet super groot is. Maar ik klaag niet want het zijn erg leuke gasten om mee samen te wonen en iedereen moet ergens beginnen haha. En er zijn nog veel kleinere appartementen met niet eens een huiskamer. Nadat zei terug kwamen was het al weer laat in de middag en zijn we daarna weer met ze allen naar Van Gogh gegaan voor aperitivo, wat heel erg leuk weer was. We zijn voor de rest niet meer uitgegaan maar vroeg ons bed ingegaan.

Wat begon als een rustige maandag werd uiteindelijk een drukke maar een leuke dag. Eerst had ik een casting waar ik snel weer weg was, ze zullen me dan wel niet gekozen hebben. Op de weg naar huis werd ik door Alexi mijn booker gebeld dat ik een free shooting test had. Ik dus snel daar heen, kon de weg moeilijk vinden dus ik kwam een beetje aan de late kant, gelukkig vonden ze het niet erg en kon het beginnen. Het was een eindproject van een school waar ze denk ik kleding maken? Het eerste meisje waar ik model voor moest staan had als thema Boy George, een Britse zanger die bekend stond om zijn kleding en make-up. Ik moest dus allemaal make-up op en een rare jurk ding aan en een bolhoedje op het was allemaal heel raar maar wel lachwekkend om mezelf zo te zien. Het tweede meisje had als thema gothic bondage(nou daar ben ik dus het goede type voor: dus niet haha). Ik moest een leren broek aan met allemaal scheuren erin en kettingen er aan. En me bovenlichaam werd ingewikkeld in folie wat uiteindelijk wel tot een gaaf effect leidde terwijl me handen aan elkaar waren gebonden met touw. De foto’s zal ik later er nog opzetten die krijg ik over 10 dagen ongeveer. Ben nu al benieuwd naar de reacties haha. Nadat ik klaar was wilde ik al de lagen make-up van me gezicht afhalen, was alleen de vrouw van de make-up weg en had ze maar 1 doekje achtergelaten. Me ogen waren nog helemaal zwart van de gothic stijl, gelukkig vond ik me zonnebril in me tas en heb ik die maar de hele tijd opgelaten. Dat scheelde weer een paar rare blikken van die Italianen. En weer ben ik braaf vroeg me bed ingegaan en een lekker filmpje gekeken.

Vandaag had ik 3 castings, de eerste was voor een tv commercial voor chocola. Toen ik binnenliep dacht ik in eerste instantie van: ik kan wel weer weg gaan, ik zag alleen maar donker gekleurde jongens zitten. De combinatie chocolade en donkere jongens is natuurlijk niet raar. Totdat er een jongen naast me kwam zitten van me agency en hij zei misschien zoeken ze wel witte en donkere “chocolade jongens”. En hij had gelijk, ik werd uitgekozen met nog 2 donkere en 1 blonde jongen om als achtergrond iets(het moet een komedie chocolade reclame worden in grieks/romeinse stijl, dan weet je wat je erbij voor moet stellen haha????). Wat me wel erg leuk lijkt en het is weer een hele nieuwe ervaring. Ik was natuurlijk heel erg blij en ging met goede moed naar me agency waar ik me 2de casting had voor een gratis foto-shoot. Of ik die krijg is een raadsel, soms zijn de castings zo raar!! Net zoals de 3de waar ik ook binnen kwam en even iets aan moest en heen en weer moest lopen en ze niks zeggen voor de rest. Achteraf hoor je dan dat ze dat bij iedereen doen, dus dan is het maar gewoon afwachten. Toen ik thuis was naar een te lange reis aangezien de metro een stukje kapot is en ik dan de veelste hete tram moet nemen werd ik weer opgebeld door Alexi me booker dat ik was uitgekozen voor Liu jo, de casting die ik vorige week vrijdag had gedaan en waar ik in me vorige verslag over had overgeschreven. Ik weet nog niet wat ik precies moet doen maar het is op 2 Oktober. Ik vond het supergaaf en kan nog moeilijk geloven dat ze mij hebben gekozen uit al die jongens die er waren, want het waren er echt veel. Met veel energie ben ik naar de fitness gegaan, waar ik flink heb lopen zweten.

Nu zit ik aan me bartafel dit verslag te typen terwijl iedereen al lekker in bedje ligt. En ik vind de tijd 23.23 dan ook een goed moment om te gaan stoppen! Ik zal over een paar dagen weer een nieuw verslag schrijven! Het is nu nog langer aangezien iedereen daar om vroeg;). Je weet hoe ik ben hé Jeroen(als die het leest?) nogal uitgebreid haha.

Kusjes

Stefan




  • 22 September 2010 - 06:53

    Bert:

    Mooi dat het goed gaat daar. Ook leuk voor opa's /oma's dat het zo lang is. DIe hebben toch niets te doen, haha

    Even een kleine nederlandstalige correcttie:
    het is niet "me" maar "mijn" ofwel niet me bartafel maar mijn bartafels.

  • 22 September 2010 - 21:58

    Fauve:

    Stefan!
    Liu Jo, gozer doe je gooooeeed!! Haha leuk om je verhalen te lezen. Veel plezier en succes daar nog!
    Liefs!

  • 23 September 2010 - 13:23

    Anna:

    leuk steef!!! Komt helemaal goed lees ik wel weer xx

  • 24 September 2010 - 15:20

    Jan:

    Wederom leuk om te lezen, en gefeliciteerd met 2 oktober!!!!!

  • 25 September 2010 - 11:16

    Lisa Breemer:

    Hee Steef, wat klinkt dat wederom allemaal weer super gaaf! Ook vet dat je bent gekozen voor Lui Jo en de Chocolade Reclame hahaha!
    Have fun! x

  • 25 September 2010 - 16:13

    Lisette:

    wat leuk allemaal!!!
    dikke kus! xxxx

  • 26 September 2010 - 09:15

    Gijs:

    Hoi Stefan,

    Je hebt er maar druk mee, al die castings en dan maar kijken of je mag komen. Een leuke tijd waar je een nieuwe andere wereld leert kennen. Veel plezier en tot straks toch weer een keer op de tennisbaan.

    Groet Gijs

  • 28 September 2010 - 11:19

    Elise Teunissen:

    Hee Steef,
    gniet er nog maar van zolang je er zit en goed je best doen want volgens mij kun jij heel erg ver komen! ze kiezen je niet voor niets en ik geef ze groot gelijk;) veel succes en ik blijf je volgen. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 November 2010

Het einde nadert....

16 November 2010

Milano

26 Oktober 2010

Famliy time!

15 Oktober 2010

Beste allen

14 Oktober 2010

Het leven
Stefan

Actief sinds 12 Sept. 2010
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 42731

Voorgaande reizen:

13 September 2010 - 02 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: