Milano - Reisverslag uit Milaan, Italië van Stefan Scheenstra - WaarBenJij.nu Milano - Reisverslag uit Milaan, Italië van Stefan Scheenstra - WaarBenJij.nu

Milano

Door: Stefan Scheenstra

Blijf op de hoogte en volg Stefan

16 November 2010 | Italië, Milaan

Zooooooooooooo…dat is lang geleden haha. Sorry voor de mensen die lang hebben gewacht op weer een nieuw verhaal. Maar ik heb nu wel wat leuke dingen te vertellen natuurlijk! Afgelopen weekend was Danny hier, een vriend uit Apeldoorn. Ik heb 2 shoots gehad, en ik zal daar dan ook even wat foto´s van laten zien. Ben ondertussen ook nog een weekend een beetje ziek geweest. En nu is het nog maar iets meer dan 2 weken dat ik weer terug ga voor een maand naar Nederland.

Laten we het eerst maar is over de 2 shoots hebben. De eerste had ik op Zaterdag twee weken terug. Het was een free-test waarvoor ik was gekozen door middel van een casting. We waren met één stylist en één fotograaf. We maakten foto’s in een park en in een soort van weiland met echte winterkleding, en langs de weg op een grote brug in een pak. Dit weekend was ik een beetje ziek, en hierna werd het alleen maar iets erger. Zo’n keelpijn dat ik niet kon slikken en niet wou eten. Maar het is uiteindelijk allemaal weer goed gekomen. De woensdag daarop had ik een andere shoot. Dat wordt een editorial genoemd, een shoot voor een magazine. Waarschijnlijk kom ik op de cover en in het magazine met zo’n 6 foto’s. Voor deze shoot ging ik eerst speciaal naar de kapper, en waren er twee stylisten die allemaal outfits voor me hadden. De foto’s zijn volgens mij heel gaaf geworden!

Afgelopen weekend was Danny hier, hij kwam vrijdag ochtend. We zijn toen nog naar 2 castings geweest en toen heeft hij ook even kunnen zien hoe dat nou allemaal ging. Daarna heb ik hem een beetje het centrum laten zien. S’avonds gingen we naar een Sushi aperitivo het was een soort van afscheidsfeestje aangezien 1 van me huisgenoten Shaun afgelopen maandag weg is gegaan( wat voor mij aan de ene kant goed uitkomt, want ik zit nu in me eentje in een kamer, en dat is de enige slaapkamer met internet haha). Daarna zijn we met een groepje uitgegaan en was het uiteindelijk een geslaagde avond;). De volgende dag hadden we een diner met mijn standaard groepje waarmee ik normaal altijd uitga. Dit was alweer een afscheidsfeestje, iedereen gaat rond dit tijdstip alweer bijna naar huis.. Zondag was de dag van het voetbal waar AC-Milan tegen Inter Milan speelde, wij hebben deze wedstrijd dan ook echt i een Italiaans Café bekeken. Het was een leuke ervaring om al die opgefokte Italiaantjes te zien. De kaartjes van de wedstrijd waren veelste duur, maar aangezien we toch nog graag wel het stadion wilden zien zijn we maandag naar San Siro gegaan. En hebben we een rondleiding gehad, en hebben we in de kleedkamer van AC-Milan in de stoelen gezeten van Seedorf, Ibrahimovic, en de legendarische stoel van Maldini. Waar ik zonder weten al meteen in was gaan zitten. Haha. We hebben heel wat foto’s gemaakt en ik zou er dus nog wel weer wat nieuwe foto’s erop zetten!!

Ik dacht dat gepraat over al die castings die ik doe begint een beetje saai te worden, dus daarom pik ik nu alleen de leuke, rare of bijzondere dingen eruit om over te schrijven.

Ik zal ook proberen om wat vaker te schrijven, en dan gewoon kleinere stukjes.

Liefs Stefan!

  • 16 November 2010 - 13:25

    Je Vader:

    Mooie foto's... maar ik zie je toch liever in echt. Ik kom je natuurlijk ophalen van het vliegveld.

  • 16 November 2010 - 14:32

    Carin:

    Super mooie foto's Stefan! Zo te zien gaat het allemaal prima met je daar in Milaan. Geniet nog even en dan weer even gezellig thuis bij mams en paps! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 November 2010

Het einde nadert....

16 November 2010

Milano

26 Oktober 2010

Famliy time!

15 Oktober 2010

Beste allen

14 Oktober 2010

Het leven
Stefan

Actief sinds 12 Sept. 2010
Verslag gelezen: 959
Totaal aantal bezoekers 42721

Voorgaande reizen:

13 September 2010 - 02 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: