Famliy time! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Stefan Scheenstra - WaarBenJij.nu Famliy time! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Stefan Scheenstra - WaarBenJij.nu

Famliy time!

Door: Stefan Scheenstra

Blijf op de hoogte en volg Stefan

26 Oktober 2010 | Italië, Milaan

ZO het is al een tijdje geleden dat ik een verslag heb geschreven, en ik weet dat er mensen op zitten te wachten! De afgelopen tijd was nog steeds vrij rustig, het aantal castings neemt wel toe, maar in de afgelopen week was natuurlijk maar 1 hoogtepunt ofwel 3 dagen met mijn familie. Jammer genoeg kon mijn vader er niet bijzijn maar ik heb al vernomen dat die volgende maand misschien nog langs wil komen.

We zullen dit verslag dan ook maar beginnen op woensdag, de dag dat de familie arriveerde! Rond een uur of 4 zouden ze aankomen op Stazioni Centrale. Het was erg leuk om me familie te zien. Als een echte gids wees ik ze de weg naar het hotel, nadat ze de kamer hadden gezien zijn we snel het centrum in gegaan. Aangezien wij Scheenstra´s zijn en de 5 zat al in de klok zijn we gezellig op een terrasje midden in het hartje van Milaan wat wezen drinken en eten. Liset kon natuurlijk niet in deze kleding richting het restaurant dus zijn we eerst even terug gegaan naar het hotel om daarna naar de Sushi- Bar te gaan. Het was een aperitivo en in Nederland heb je dat niet dus het leek me leuk om is te laten zien hoe dat in Italië dan gaat. En Sushi eten we ook nooit in Nederland met de familie, dus dan sla je meteen twee vliegen in een klap;). Het was een erg gezellige avond die we uiteindelijk afsloten bij het Marc Jacobs Café met nog een lekker drankje. We wilden het niet te laat maken want de volgende dag hadden we een zware dag voor de boeg: shoppen!( hierbij wil ik meteen van deze gelegenheid gebruik maken: Opa G bedankt!)

Om 11 uur hadden we afgesproken voor de kathedraal de Duomo. Hebben we voor deze dag ook meteen een stukje cultuur gezien. Na een tijdje waren Jeroen en ik al geslaagd maar met de dames ging dat toch een stuk moeilijker. Ik dacht dat het normaal gesproken andersom was?? Na een aantal uur shoppen zijn we wat gaan lunchen bij een plek waar de duiven zowat het eten van je bord af eten. Vervolgd na nog een uur shoppen hadden we wel zo’n beetje alles gezien. Liset had haar pilletjes genomen dus toen zijn we met ze allen gezellig een ijsje gaan eten. In de avond zijn we gezellig uiteten geweest. En daarna ben ik met Jeroen en Liset nog even uitgegaan, en heb ik ze laten zien hoe het nou is om als model uit te gaan. En volgens mij vonden ze het wel wat. Scheelt toch wat geld hé Jeroen hahha.

De volgende dag gingen ze alweer weg, de tijd was echt gevlogen en ik vond het ontzettend leuk! En ik hoop dat ik over een tijdje nog meer bezoek krijg, want het is erg leuk om je familie/vrienden weer te zien!!

De rest van de tijd heb ik vooral besteed aan fitness en het uitrusten daarvan! Ik heb wel een aantal castings gehad maar niet met veel resultaat. Een paar keer te jong, en soms weet je niet de reden. Volgende maand wordt het vast weer drukker, Oktober staat gewoon niet echt bekend als een goede mode maand. Morgen heb ik een test shooting. Ik heb het gevoel dat ze me ook minder snel kiezen aangezien ik maar 5 foto’s in me boek heb en dat ik daardoor erg onervaren lijk en ook ben natuurlijk. Dus een test shooting kan ik wel gebruiken!

Ik hou jullie op de hoogte als er weer iets gaat gebeuren. Afgelopen tijd was met modellenwerk betreft gewoon niet zo heel veel te beleven vandaar dat het even duurde voordat er weer een nieuw verslag kwam!

Ik hou jullie op de hoogte!! Stefan

  • 26 Oktober 2010 - 15:13

    Rens :

    leuk verhaal weer , misschien voor de tijd dat je niks te doen hebt daar nog een kleine carriere als schrijver ??
    haha maar zie / spreek je weer !
    veel plezier
    grtzz rens

  • 26 Oktober 2010 - 15:46

    Zusje:

    weer een leuk verhaal!
    ik vond het ook heel leuk om langs te komen en een keertje uit te gaan!
    het was super gezellig!
    liefs

  • 26 Oktober 2010 - 16:19

    Julia:

    Ik wil wel op bezoek komen! ;D

  • 26 Oktober 2010 - 19:15

    Danny:

    He jonge, ik had je beloofd om op je volgende verslag te reageren, dus bij deze haha! Leuk verhaal weer! Ben nog steeds druk bezig voor een vlucht, laat het je snel weten! Groeten uit Nederland, Danny!

  • 27 Oktober 2010 - 07:33

    Mama:

    Het was erg gezellig en voor mij was het heel bijzonder om met mijn kinderen op stap te zijn.
    Ik ben trots op jullie alle drie. Heb genoten!!!!

  • 27 Oktober 2010 - 07:39

    Mama:

    Was ik nog even vergeten. Ik ben geen model, maar er zijn toch wel betere foto's dan mijn achterkant.

  • 28 Oktober 2010 - 17:02

    Jeroen:

    Heey broertje,
    Was echt heel erg gezellig die paar dagen.
    Als papa nog gaat, ga ik wel weer mee en dan gaan we nog even een keer goed stappen daar!
    Veel plezier daar nog!

  • 28 Oktober 2010 - 18:16

    Stefan Scheenstra:

    beter mam?:P

  • 28 Oktober 2010 - 22:55

    Sophie (bulgarije):

    heee stefan!
    ik heb je natuurlijk in bulgarije voor het laatst gezien en gesproken dus ik was er helemaal niet van op de hoogte dat je dit ging doen! Ik kwam toevallig op je hyves en zag daar de link naar deze site. Wat een ontzettend leuk om te lezen dat je naar milaan bent voor modellen werk. Ik wist natuurlijk niet beter dan dat jullie helemaal into de tennis waren! Super goed van je dat je dit doet en je hebt er zeker talent voor. Het zijn mooie foto's allemaal! Ik wens je nog veel plezier en succes deze tijd in Milaan!

    groetjes Sophie!

  • 14 November 2010 - 12:42

    Boris:

    Scheenstra jongen, zit net al je verhalen te lezen. Las ook dat verhaal over dat je gestopt bent met tennis. Had je dat niet een paar jaar eerder kunnen doen? Had ik misschien nog een keer Nederlands Kampioen kunnen worden;). Klinkt in ieder geval allemaal supervet, veel succes nog daar. Hoop dat je je racket nog gaat oppakken en dat ik nog voor een keer de gelegenheid krijg je op een buitenbaan te verslaan. Jooooo succes daar.

    Groeten,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 November 2010

Het einde nadert....

16 November 2010

Milano

26 Oktober 2010

Famliy time!

15 Oktober 2010

Beste allen

14 Oktober 2010

Het leven
Stefan

Actief sinds 12 Sept. 2010
Verslag gelezen: 1275
Totaal aantal bezoekers 42862

Voorgaande reizen:

13 September 2010 - 02 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: